• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Lånefråga, medsökande som är 78 år funkar det

zzzaf

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
13 September 2012
Meddelanden
208
Mottagna reaktioner
58
Poäng
177
Har vart spelfri i 2 år... frågan var ju inte om jag ska be han ta lånet eller inte. Frågan var om han kan få..
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Kolla Lendo, absolut bästa tipset i det här läget.
 

clyro86

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
18 Februari 2018
Meddelanden
1 084
Mottagna reaktioner
864
Poäng
717
Har vart spelfri i 2 år... frågan var ju inte om jag ska be han ta lånet eller inte. Frågan var om han kan få..
Inte för att vara oförskämd, men är du en vuxen ansvarstagande människa med lite moral så städar du upp din egen oreda utan att dra in en stackars pensionär....
 

zzzaf

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
13 September 2012
Meddelanden
208
Mottagna reaktioner
58
Poäng
177
Inte för att vara oförskämd, men är du en vuxen ansvarstagande människa med lite moral så städar du upp din egen oreda utan att dra in en stackars pensionär....
Förstår inte vad ni har med att göra om min morfar tar ett lån åt mig eller inte? Är ändå jag som betalar av det. Lendo fungerade och det är löst nu tack terry
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Grattis zzzaf.

Får man fråga vilket bolag det blev och vilken summa/ränta :)!?
 

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
Förstår inte vad ni har med att göra om min morfar tar ett lån åt mig eller inte? Är ändå jag som betalar av det. Lendo fungerade och det är löst nu tack terry
Grattis! :)

Dem menar nog ifall du får återfall i spelandet ELLER att du på nått sätt inte kan betala men behöver ju inte bli så.

Min mamma tog ett stort lån med min mormor som medsökande och det gick inte så bra. Dem hamna båda två på kronofogden för att mamma inte kunde betala i slutändan och för liten inkomst hade hon då också (Flera år sen)
 

zzzaf

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
13 September 2012
Meddelanden
208
Mottagna reaktioner
58
Poäng
177
Grattis! :)

Dem menar nog ifall du får återfall i spelandet ELLER att du på nått sätt inte kan betala men behöver ju inte bli så.

Min mamma tog ett stort lån med min mormor som medsökande och det gick inte så bra. Dem hamna båda två på kronofogden för att mamma inte kunde betala i slutändan och för liten inkomst hade hon då också (Flera år sen)
Okej då förstår jag. Ja är kanske lite farligt men min mor och far har fullmakt på min ekonomi så kan inte göra insättningar någonstans då jag max har 2000 kr på mitt lönekonto resterande på sparkonto. Är lite tjorvigt och ringa dem och säga att dem måste föraöver. Men det fungerar bra att hålla sig från spel.
 

clyro86

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
18 Februari 2018
Meddelanden
1 084
Mottagna reaktioner
864
Poäng
717
Okej då förstår jag. Ja är kanske lite farligt men min mor och far har fullmakt på min ekonomi så kan inte göra insättningar någonstans då jag max har 2000 kr på mitt lönekonto resterande på sparkonto. Är lite tjorvigt och ringa dem och säga att dem måste föraöver. Men det fungerar bra att hålla sig från spel.
Bra där zzzaf! Ledsen om du missuppfattade mina kommentarer! Du verkar ju ha ordnat för dig med ekonomin så detta kommer att gå bra, du fixar det!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp